loading...
بهترین ها برای شما
آخرین ارسال های انجمن
mostafa بازدید : 156 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (2)

این مسجد جای عبادت است یا تماشا

این مسجد در منطقه‌ای بزرگ میان دو پل «مصفح» و «مقطع» در مدخل جزیرهٔ أبوظبی قرار دارد.
اگرچه ورود به مسجد برای نامسلمانان در امارات ممنوع است ولی این مسجد برای امکان
بازدید گردشگران یک استثنااست.
روزانه ده‌ها زن غربی از مسجد شیخ زاید آل نهیان ابوظبی به عنوان سومین مسجد بزرگ
پس از حرمین شریفین، بازدید می‌کنند.
که با توجه به اینکه این مسجد به روی غیرمسلمانان باز است، آنها هم به احترام مکان
معنوی مسلمانان با پوششهای اسلامی یعنی یک عبای بلند مشکی و پوشش سر وارد این مسجد
می‌شوند.
هزینهٔ ساخت این مسجد (دو میلیارد و ۱۶۷) میلیون درهم امارتی بوده‌است. اولین نماز در مسجد
نماز عید قربان (عید الأضحی)، سال ۱۴۲۸ هجری قمری برابر با ماه دسامبر ۲۰۰۷ میلادی
برگزار شد که هنوز اعمال بناء مسجد بطور کامل پایان نیافته بود. مساحت اجمالی مسجد
(۴۱۲،۲۲) متر مربع است،
به غیر از دریاچه‌های اطراف خارجی مسجد. مسجد شیخ زاید، سومین مسجد جهان است از ناحیهٔ
مساحت، ودهمین مسجد جهان از لحاظ حجم وبزرگی مسجد. در سال ۱۹۹۶ میلادی، بفرمان شیخ
زاید بن سلطان آل نهیان حاکم وقت امارت ابوظبی دستور بنا این مسجد صادر شد. مسجد
روی تپه أی به‌ارتفاع ۹ متر از سطح زمین بنا شده‌است.

mostafa بازدید : 107 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

درحالی که فروشگاهها لباس های تن مانکن را برای فروش در ویترین با برچسب قیمت به معرض نمایش می گذارند در اسراییل اخیرا زنانی که از کشورهای مختلف قاچاق شده اند با برچسب قیمت برای تن فروشی...
درحالی که فروشگاهها لباس های تن مانکن را برای فروش در ویترین با برچسب قیمت به معرض نمایش می گذارند در اسراییل اخیرا زنانی که از کشورهای مختلف قاچاق شده اند با برچسب قیمت برای تن فروشی در ویترین به نمایش گذاشته شده اند.
به نوشته این روزنامه، در ویترین فروشگاهی در " مرکز خرید دیزین گوف" در تل اویو پایتخت اسراییل تابلویی نصب شده که بر روی آن نوشته شده است "زنان برای فروش بر حسب سلیقه شخصی".
در این فروشگاه، هفت زن جوان با حالتی زننده درحالیکه بر روی آنها اتیکت قیمت زده شده است، در ویترین به نمایش گذاشته شده اند که نظر هر عابر پیاده ای را به خود جلب می کنند.
به نوشته قدسنا عابران در گفتگو با رسانه های اسراییلی گفته اند که ما ابتدا فکر می کردیم این زنان مانکنهای چوبی هستند که برای نمایش لباسها در ویترین قرار گرفته اند اما با جابجا شدن و پلک زدن آنها فهمیدیم که اینها انسان هستند. گفتیم شاید بجای مانکن های چوبی از این دخترخانم ها استفاده شده است پیگیرشدیم دیدیم خیر این ها برای فروش در ویترین مغازه قرارگرفته اند.
هاآرتض نوشت: بر روی اتیکت هر یک از زنان، سن، وزن و کشور محل تولد آنها درج شده است.

mostafa بازدید : 184 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)
یک شاهزاده زن از خاندان حاکم سعودی به علت تجاوز جنسی به محافظ انگلیسی خود، در دادگاه این کشور محاکمه می‌شود.
 
 
 
مشرق: یک شاهزاده زن از خاندان حاکم سعودی به علت تجاوز جنسی به محافظ انگلیسی خود، در دادگاه این کشور محاکمه می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی میل، یک محافظ 40 ساله انگلیسی که مسؤول حافظت از این شاهزاده سعودی بوده و برای این کار سالیانه صد هزار لیره حقوق دریافت می‌کرده، می‌گوید که این شاهزاده زن سعودی همواره مشغول شرب خمر و مصرف مواد مخدر و رفتارهای ناپسند جنسی است.

این نگهبان از تجاوز جنسی این زن سعودی به خود نیز پرده برداشت.
mostafa بازدید : 115 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

دختر هر روز روزنامه می گرفت و بدون آنکه صفحات روزنامه را حتی ورقی بزند صفحه آگهی های آن را بر می داشت و تلفن به دست می گرفت و خودکار و کاغذی را هم کنار دستش می گذاشت و آدرس ها را یادداشت می کرد و به امید آنکه امروز کار مناسبی پیدا می کند از خانه بیرون می رفت! پیدا کردن کار برایش رویا شده بود وقتی فکر می کرد هزینه دانشگاه آزاد را به چه سختی فراهم کرده بود، به امید آنکه کار مناسبی پیدا می کند تمام افکارش را به هم می ریخت...

اما وقتی آن روز، آگهی استخدام دختر جوان آراسته ای را برای کار در شرکت بازرگانی دید باز تلفن را برداشت و آدرس آنجا را از زنی که پشت خط بود گرفت. به آدرسی که روی یک تکه کاغذ نوشته بود رفت و در آنجا با صف دختران جوانی روبرو شد که پشت در اتاق مسئول ثبت نام صف کشیده بودند. پس از آنکه نامش را به منشی داد روی صندلی نشست تا نوبتش شود و برای مصاحبه وارد اتاق شود...

... دختر هاج و واج به حرف های مرد جوان گوش می داد و هر چه سعی می کرد نمی توانست حرف های مرد جوان را در ذهنش حلاجی کند. احساس می کرد راه نفسش بسته شده است و هوای اتاق روی سینه اش سنگینی می کرد...

بیکاری شروع ورود به دنیای نامانوس 
 در بیشتر مواقع که بعضی از دختران مورد آزار و اذیت افراد قرار می گیرند به خاطر آنکه کسی متوجه ماجرا نشود و باعث آبروریزی نشود از طرح شکایت سرباز می زنند و غافل از این که این ماجرا باعث می شود که این افراد به خود جرات بدهند که دختران معصوم دیگری را مورد آزار و اذیت قرار دهند و در واقع با پنهان کاری باعث می شوند که آمار این جرائم در کشور بالا رود.

همه این مشکل به اینجا ختم نمی شود با آنکه در کشور قوانین محکم و سختی برای برخورد با این افراد قرار داده شده است اما مراجعه به دادسراهای عمومی، مطرح کردن این موضوع را برای دخترانی که از ناحیه افراد سود جو مورد آزار قرار گرفته اند دشوارتر می کند و قرار داشتن مکان هایی خصوصی برای بیان این مشکلات برای زنان آسیب دیده می تواند علاوه بر تردد راحت تر این قشر آسیب دیده راه را برای سواستفاده های بعدی توسط این افراد ببندد.

جذب زنان و دختران جوان به مشاغل بی اهمیت از جمله دغدغه های امروز جامعه ماست. ‌بسیاری از شرکت‌ها و محیط‌های تجاری خصوصی در برهه کنونی با تأثیرپذیری عموماً ناخودآگاه از اندیشه‌های اروپایی- آمریکایی نسبت به طبقه زنان و دختران، ‌پا در وادی خطرناکی گذاشته‌‌اند که گسترش و تداوم آن، ‌کرامت و شخصیت اجتماعی زنان ایرانی را که همواره در طول تاریخ زبانزد خاص و عام بوده، ‌خدشه‌دار می‌کند.

‌علاوه بر آن نباید از این نکته مهم غافل بود که اتاق فکر جنگ نرم علیه ایران و کشورهای در حال توسعه - به‌ویژه کشورهای شرقی و اسلامی - برای کشاندن یک جامعه به سمت انحطاط، ‌در نخستین شلیک نرم خود، ‌زنان و دختران آن جامعه را هدف قرار می‌دهند. ‌جنگ نرم را اگر جدی نگیریم، ‌جنگ نرم ما را جدی می‌گیرد!

به راحتی اعتماد نکنید اعتماد زودهنگام دختران جوان عامل بروز مشکلات بعدی است، ‌یکی از عوامل اصلی آسیب دیدن دختران در محیط‌ های کاری به ویژه شرکت‌های خصوصی اعتماد زودهنگام به همکاران و دوستان است. خانواده به ویژه پدر و مادر در این بین نقش بسزایی در آموزش دختران جوان برای برقراری ارتباط بهتر با دیگران دارند و‌ شهرهای بزرگی همچون تهران ‌شاهرگ حیاتی رشد آسیب‌های اجتماعی است.

البته نباید تاثیرعوامل اجتماعی را در این خطر بزرگ بی اهمیت دانست. رسانه ها از جمله عواملی است که باعث جایگیری این ذهنیت کور در ذهن دختران می شود که هر آشنایی در شرکت ها منجر به ازدواجی موفق خواهد شد و با پرورش این رویا در ذهن به هر نوع ارتباطی تن در می دهند و غافل از این که تنها طعمه ای برای استفاده افراد سودجو خواهند بود.

البته ذکر این نکته لازم به ذکر است که این موضوع را نمی توان به همه شرکت هایی که برای استخدام کارمند به روزنامه ها آگهی می دهند تعمیم داد اما نباید از دامی که بعضی از شرکت های خصوصی فرا روی دختران و زنان جوان گسترده اند غافل شد.

mostafa بازدید : 71 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

 

پسره انگلیسی با طعنه به پسر ایرونی میگه چرا دختر ایرونی نمیتونه با

پسرا دست بده یا لمسشون کنه یعنی اینقدر پسر ایرونی شهوت پرسته ؟

پسر ایرونی بهش میگه .همه میتونن با ملکه انگلستان دست بدن یا

لمسش کنن ؟؟؟ پسر انگلسیه با عصبانیت میگه اونکه یه فرد عادی نیست

اون خاص . پسرایرونی میگه خوب اخه دخترای ایرونی هم ملکه هستن .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 905
  • بازدید کلی : 20,812