loading...
بهترین ها برای شما
آخرین ارسال های انجمن
mostafa بازدید : 95 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)
سلام
Hi There

HT


حالت چطوره؟

How Are You?

HRU


سن/ جنس /مکان

Age/Sex/Location

ASL


چت را ترک کرده

has left the chat

poof


تا آنجایی که من می دانم

Az Far As I Know

AFAIK


به زودی

As Soon As Possible

ASAP


اه خدای من

Oh My God

OMG


دوست پسر

Boy Friend

BF


دوست دختر

Girl Friend

gf


راستی

By The Way

BTW


از طرف دیگر

On The Other Hand

OTOH


پیغام الکترونیکی

Email Message

EMSG


رو در رو

Face to Face

F2F


متشکر از شما

Tank You

TY


در هر صورت

In Any Event

IAE


عجب . فهمیدم

Oh I See

OIC


فهمیدم

I See

IC


به نظر من

In My Oponion

IMO


متاسفم

I`m Sorry

IMS


برای همیشه دوستت دارم

Love You Foreve

LYF


دوستت دارم

Love Ya

LY


دوستت دارم

I Love You

ILY


جهت اطلاع تو

For Your Information

FYI


به بیان دیگر

In Othere Word

IOW


شوخی می کنم

Just Kidding

JK


پوزخند شیطانی

Evil Grin

EG


خنده شدید شیطانی

Big Evil Grin

BEG


خنده

Laugh

L


خندیدن با صدای بلند

Laugh Out Loud

LOL


لبخند

Smile

S


از خنده رو زمین غلط زدن

Rolling o?n Floor Laughing

ROFL


از خنده رو زمین غلط زدن

Rolls o?n The Floor Laughing

ROTFL


پیغام خصوصی

Private Message

PM


بوسه بر گونه

Kiss o?n Cheek

KOC


بسه زدن و بغل کردن

Hug and Kiss

H&K


متشکر

Thanks

TNX


بوسه روی لبها زدن

Kiss o?n Lips

KOL


بعدا

Later

L8R


دعا کردن

Fingers Crossed

FC


زود جواب نامه را بده

Write Back Soon

WBS


جواب نامه را نده

Don't Write Back

DWB


برای مدت طولانی بی خبر بودن

Long Time No See

LTNS


الان بر میگردم

Be Right Back

BRB


زود بر میگردم

Be Back Soon

BBS


بعدا بر می گردم

Be Back Later

BBL


بعدا به تو می گویم

Talk To You Later

TTYL


به فکر تو هستم

Thinking Of You

TOY


تا دفعه بعد

Till Next Time

TNT


بعدا می بینمت

See You Later

SYL8TR


به زودی می بینمت

See You Soon

SYS


می بینمت

See You

CU


فعلا میروم

Gone For Now

GFN


از دیدن تو خوشحال شدم

Glad To See You

GTSY


از دیدن تو خوشحال شدم

Nice To See You

Nice 2 C U


دور از صفحه کلید

Away From Keyboard

AFK


موفق باشی

Good Luck

GL


فعلا خداحافظ

Ta Ta For Now

TTFN


خداحافظ

Bye Bye Now

BBN
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 947
  • بازدید کلی : 20,854